Компанията "Оргахим" АД е златен спонсор на Втората Годишна Дизайн Конференция. Явор Арсов е Мениджър архитектурни и инфраструктурни проекти в ОРГАХИМ. Специализиран е в областта на тонирането на бои, интегриране на цветови библиотеки в различни софтуери и постигането на различни цветове. Той ще участва в дискусионният панел на тема: "Къде е мястото на интериорния дизайн в инвестиционното проектиране".
Защо припознахте годишната конференция на интериорните дизайнери като събитие, което искате да подкрепите?
Точната дума би била синергия. "Оргахим" АД е най-големият производител на интериорни бои в България и смятам, че беше крайно време да започнем да подкрепяме интериорните дизайнери, да се интересуваме от техните нужди и да предлагаме адекватни решения за тях. С това събитие просто поставяме началото на надяваме се един дългосрочен и продуктивен диалог.
Има ли място интериорния дизайн в инвестиционното проектиране?
Има, без съмнение. Живеем във времена, в които всичко трябва да е максимално функционално. Всяко пространство трябва да се използва оптимално и да предоставя необходимите възможности и комфорт - физически и визуален.
Каква е ролята на цветът в създаване на цялостното интериорно послание, в проектирането на дизайна и в постигането на търсеното усещане?
Цветовете имат много роли, но основните две за нас са естетическа и идентифицираща. Що се отнася до първата, бих направил паралел с кулинарията - цветовете са подправките, които дават завършения облик на едно пространство. Без тях то би било безлично, ако не ги използваш в добра комбинация и пропорция рискуваш да отнемеш от фокуса върху основните му съставни части, но ако достигнеш до правилната рецепта резултатът е възхитителен. Що се отнася до втората, тя е по-практична - цветовете помагат за лесната ориентация в пространството, разграничават отделни елементи, помагат определени детайли да изпъкват.
Предизвикателство пред интериорните дизайнери са промишлените и обществени пространства. ОРГАХИМ пусна на пазара високотехнологични индустриални подови покрития, кое ги прави толкова конкурентни на пазара и кое е по-специфичното при тях?
Пуснахме на пазара 3 системи буквално преди броени дни и се радваме да споделим че вече успяхме да положим една от тях в значим обект. Интересното при такъв тип покрития е, че те предпазват бетона от различни агресивни влияния и имат свойства които ги правят предпочитани подови настилки в индустриални и обществени сгради. Естествено, всяка система отговаря на конкретни нужди, като е важно от какъв тип е агресията - механична, химична, термична. Хубаво е да споменем, че такъв тип покрития благоприятстват и поддържането на по-хигиенична среда. Що се касае до дизайн, покритията могат да се тонират в различни цветове, а и се използват различни "чипсове", "люспи" и "посипки", за да се постигне и декоративен ефект. Това което ни прави конкурентни на пазара е че не предлагаме само продукт а и сертифицирано нанасяне, интересуваме се от всеки обект и след обстойна обследване предлагаме най-доброто решение на клиента. Не трябва да пренебрегваме и факта, че сме местен производител, което ни прави по-гъвкави и в готовност във всеки момент да окажем необходимата подкрепа.
Какви са последните продукти и реализирани проекти от ОРГАХИМ и какво да очакваме от компанията?
През изминалата година бяхме страшно фокусирани върху строителния си асортимент - полимерните подови покрития, топлоизолационни системи, хидроизолации, огнезащита. Сега сме в процес на разработка на още новости и гледаме с много ентусиазъм към 2016. Някои от тях ще бъдат изключително интересни за интериорните дизайнери. Бих искал да оставя изненадите за следващата година, но ще гледаме да споделим някой детайл и на конференцията.
Присъединете се към страницата на Конференцията във Facebook
Няма коментари:
Публикуване на коментар